Choklad caviar


Ohhhhh vilken lycka då man kom hem och såg att
det låg ett 4kantigt paket på golvet.

Stod chokladbudet på det.

Ryck, rafs, slit och dra.
öppnat.

inne i fans en stor burk som det dofta ljuvligt från.
choklad caviar var de ti burken.
klart jag hög in direkt och damn vad gott.

Ärligt e jag ingen direkt nån människa som
gillar choklad över 70% men damn dettta var en
njutning för gomen.

Jag fick hejda mig efter ett tag.
Åt en hel del men mycket mycket kvar.
Denna burken kommer vara ett tag.
man tar mycket men ändå mycket kvar.
sånt gillas.

För oss som inte gillar caviar, ni vet fisk  bebisar
så e detta ett sätt för oss att känna oss lite lyxiga

man kan på chokladbudet skicka massa olika
paket med choklad till sina nära och kära eller skämma
bort sig själv lite.
känns grymt lyxigt..

mums mums

detta e vad som står om choklad caviarn.
stämmer attans bra med mina smaklökar

Chocaviarburken innehåller små korn av den bästa
chokladen av absolut bästa ursprung. Varje litet korn
 består av sju lager kakao, alla med olika ursprung.
 Genom lagens specifika ordning upplever du karaktären
 av samtliga kakaosmaker. Medan kornen smälter i munnen
kommer du först att uppleva den rostade smaken av Forastero-kakao.
Därefter känns de fruktiga tonerna av Criollo-kakao som
sedan övergår i den bittra smaken av Trinitario-kakao i kornets hjärta


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0