Choklad drömmar

Min kille Tobbe e galen i choklad kakor med hela
choklad bitar i.
Attans tjattande om dessa kakor.
Så jag och Kewin satte igång och baka våran egen combo
av denna kakan med extra mycket choklad bitar i.

CHOKLAD DRÖMMAR

200 g margarin
2 dl socker
2 msk vaniljsocker
0,5 tsk hjortronsalt
1 tsk kanel
1 tsk farinsocker
5 dl mjöl
200 g choklad

Blanda alla ingridienser i en skål och blanda
ihop det.
Lukta inte för mycket på hjortronsaltet för det
luktar INTE gott kan jag lova ha ha ha.
grov hacka chokladen.
I med den.
Sen tar du lite av degen och rullar den och plattar sedan ut den
och lägger på bakplåts papper.
in i ugnen på 175 g ca 10 min.

låt svallna lite innan du äter dom.
förvaras i tex en plåtburk
 
Min lilla son kewin 5 år hjälper till


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0