Choklad skor-miss winter



Idag gav jag mig på att testa min nya maskinn
där man trycker ut mönsteri sockerpapper och sen kan
man dekorera i det.
Man kan oxå klippa ut mönster med en sax i sockerpappret.
Jag skapa denna choklad skon och decorera med socker
papper och sugarpaste plus lite blått strössel.

denna toppen maskin plus sockerpappren
kommer från scraproom
finns sockerpapper i flera färger och maskinen
har massa olika mönster klossar man kan köpa

jag ladda maskinen med ett hjärta med vågiga kanter
och klippte ut en remsa grön sockerpapper

öppna maskinen och lägg in en bit av arket

sen trycker du till tills du hör ett klick ljud

tadam. nu har du fina hjärtan i sockerpapper
du kan decorera dina bakverk med


Kommentarer
Evelina

Hej! Är intresserad av smink och skönhetsprodukter? Kolla tävlingen/tävlingarna Hiilen-skönhetsbloggens blogg, www.HiiLen.blogg.se :)

2011-09-16 @ 12:04:10
URL: http://eevelinamattssonlundqvist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0